Artikkelarkiv

Me flyttar kundesystem i mai 2025 og får både ny App og ny Min-side

Hardanger Energi flyttar kundesystem over på nye serverar. Dette er ein kompleks og omfattande jobb, og det vil få innverknad på vår kundeservice i heile mai månad. Min side og App vert ute av drift, og det vert ikkje mogeleg for oss å bruke systemet for å svare på spørsmål om faktura, forbruk eller anna. Systemet er med andre ord ikkje tilgjengeleg f.o.m. 9. t.o.m 16. mai. så kjem det ny min side og ny app forhåpentleg innan utløpet av mai månad. Me vil sende informasjon direkte til kundane som forklarar korleis og når ein kan ta i bruk ny App og ny Min-side

Me beklagar ulempene denne nedetida måtte medføre for kundane våre

Les meir

Hushaldskundar får statleg stønad til straumrekning

Som fylgje av ekstraordinære straumprisar, vil styresmaktene v/ Norges Vassdsrags og Energidirektorat (NVE) avhjelpa dette for privatkundar med ei stønadsording komande vinter (des-mars). Næringskundar kjem ikkje inn under ordninga.

Les meir

Stønad til lokale grendahus

Stønad til lokale grendahus

Lokale grendahus får litt hjelp frå Hardanger Energi i vinter. Det er laga til ei stønads-ordning der ein får stønad ut frå venta årsforbruk. 

Les meir

Slik les du fakturaen

Slik les du fakturaen

Mange opplever fakturaer frå kraft- og nettselskap som vanskelege å forstå. 

Les meir